pinkpanter Benim iki hafta kadar sürdü bu durum. Düzeliyor gibi şu an. Gündüz asla uyumaz, uyusa bile max yarım saat. Sürekli mızmızlık, ağlama. Geçiyor gibi. İnşaAllah geçer pert oldum. Akşam uykusuna geçiyor dünden beri. Bir saat sonra uyanıyor ve gece 12-1 gibi uyuyor. Çareyi uyandığında kendimizi dışarı atmakta buldum. Bir saat dışarıda dolaşıyoruz sonra eve gelip oynuyoruz. İyice yorulup uyuyakalıyor. Dinlenemiyorum.