İyi akşamlar kızlar 11 aylık bebeğim var emziriyorum bugün doktorum korunma için ilaç yazdı zlynda biraz araştırdım kan pıhtılaşma sorunu olanlar kullanmamalı diyor benimde doğumda oldu bu pıhtılaşma şimdi bilmiyorum varmı beyne akciğere bu ilac yüzünden pıhtı atan çok varmış bilgisi olan var mı başlamadım korktum açıkçası