Fatmaaa19
O kadar güzel anlatmışsınız ki Kalabalıktan bunaldım. Kaynanamla bi derdim yok galnız akşamları hepsinin gelmesi sinir bozucu. Dün akşam ben içerdeysen oğluma mama vermişler çok zoruma gitti. Bunu bebekten çıkardım öğrenince maden öyle içsin doya doya mama diyerek bende verdim ve çok üzdü bu beni. Ben yeni anne oldum kendimi yetersiz hissettiriyor bana mama ve vermek süt varken. Hapşırması ay sen üşüttün çocuğa da geçti, bu çocuk aç doymuyor diyorlar ve dün akşamda sırf bebeği sevmek için mama verdiler. Doğum psikolojinden yeni çıktım ben 3 kişi kalmak istiyorum ben kocamla bile konuşamıyoruz akşamları. Evet insan inanamıyor böyle küçük bir mucizenin senin olduğuna çok başka duygu bu. Bir kere dile getirdim artık kendi düzenini kursun herkes dedim kaynanam ve görümcem hemen alındı. Bebeğimle sarılıp uyuyamıyorum bile. Anne kokusu almadığı için sevmeme duygusuna kapıldım çünkü hep kaynanamın kucağında annem diye sevmesi var bide