miramiraa biz 2 ayımızı doldurduk. Ben hala gece 3 saatten sonra uyandırmadan emzirip geri yatırıyorum. Bir 3 saat daha uyuyor. Uyandırmasam 4-5 saat aralıksız uyuyor hatta bir gün 7 saat uyumuş doktorumuz kızmıştı bir daha olmasın diye beyin şekeri muhabbettinden kaynaklı