Gltn Merhaba arkadaşlar kızım 3 yaşında bu aralar yönetmekte zorluk çektiğim ağlama krizleri bağırma inatlaşma gibi sorunlar yaşıyoruz acaba nasıl çözüm oluşturabilirim geçecek mi diye artık düşünüyorunm
Gokce91 Merhaba, aynısını yaşıyorum. Kendimden korkmaya başladım bir şey yapacağkm diye o kadar damarlma basıyor ki