gamze2615 90-100 ml geliyordu aşırı da değildi
Emziren bir anne için aşırı bir süt olmuş oluyor mamaya gerek yokmuş yani aslında, düzenli sağım yapıp sık sık emzirirseniz sütünüz düzelir yani yine de emziren bir anne için 60 ml az değil çünkü ayrıca eğer bebeğinizi emzirmek istiyorsanız mamayi bırakın biberonu bırakın gogusleriniz yumuşar normal bebeğiniz de küçük eskisinden bile fazla gelir sütünüz eğer ısrarlı emzirip bir de biri gece olmak şekliyle günde 3-4 kez emzirme sonrası sağım yaparsanız düzelir, mama vermeyince doymuyor gibi gelecek çünkü mamayi bebekler zor hazmeder uzun sürer hazmı daha çok uyurlar anne sütü daha kolay hazmedilen bir şey daha sık uyanirlar bu demek değil ki gece mama vereyim mama verirseniz gece emzirmeyeceginiz için sütünüz yine kesilir mamayi birakip cisli bez sayısını takip edin günde 5-6 tane alıyorsanız sütünüz yetiyor demektir ama dediğim gibi hem emzirin hemde sağın ki eskisi kadar olsun sutunuz