miraneliz3402 Yaaa ne olmuş buraya bir post okuyacaz altta inene kadar saydım tam 20reklam fotoğrafı koyulmuş sadece bendemi öyle yoksa sizdede öylemi
Adakusss miraneliz3402 reklamdan post okuyamıyoruz ya bu nedir böyle olmaz ki aşırı sıkıcı bu sekılde giderse kullanılmaz uygulama bence silerim
mommyim [silindi] cevap veremiyorummm resmen reklam basti uygulamayi cikiyorum bi problem var uygulamada
Aintyourmama Benimde aynı ya bir cevap yazamıyorum sürekli yukarı çıkıyor iyice şaşırdı bu uygulama para için
Papatya42 miraneliz3402 Bununla ilgili post açan olmuş mu diye bakınırken denk geldim postunuza aşağı inemiyorum bu nedir böyle 30 tane reklam sinir oldum yaa heralde sadece bende böyle diye düşünürken gördüm ki herkeste aynı😡😡😡
reyhanmv miraneliz3402 bende de öyle yorumlar hep kendini aşağı yukarı atıyor hiç bişey okuyamıyorum 😤😤
mondecaidensecmeler miraneliz3402 uygulama girişi reklam yerine bunu mu cikarttilar iyice cozuttular valla