evininannesi Bu da geceye bir sohbet postu olsun o zmn aileniz hakkında bir kitap yazsaydınız son cümlesi ne okurdu ? Benim şu olurdu ; Anne ve babama haber salın. Sulamadıkları çiçeği , kökünden söktüler !
biraskhikayesi evininannesi Onlar bir ağaçtı ben dallarında açan çiçek. Kökleriyle sürekli beni beslediler. Sonsuz şükür.. 🙏🏻🤍
acimavi evininannesi Çabaladım, zorlandım ve çamurların içinden sıyrılıp tek başıma çiçek açmayı başardım…
AgentMom evininannesi iyiki siz, geçmişimi özleten geleceğimi güzelleştirenlerim sizi çok seviyorum. Babam çok özledim seni ❤️
Nefesarya evininannesi umarım yeniden koklenir daha güzel çiçekler açarsın 🙏 Son cümlen o kadar beni özetlemiş ki ama ben kızım için yeniden köklenip çiçek açmaya karar verdim.Bir Allah’m bir kızım bir ben böyle daha güçlü ve mutluyuz🙏
acimavi evininannesi amin inşallah💗 kökünden sökülen hiçbir çiçek için kimse ‘son’ diyemez. Her çiçeğin toprağında tekrar açmaya gücü vardır. En kısa zamanda gücünüzü kaşfetmeniz dileğiyle🎈🙏🏻
Ballibademin_21 evininannesi ilgisiz büyüyen anne babanın çocuğuydum ben ne kadar sevildilerse o kadar sevgi gösterebildiler.Sarsam zamanı geriye ilk anne babamın anne babasını değiştirirdim.🥀
Simsimy evininannesi Varlığına rağmen yok olan bir kadının açtığı yaraların üzerine yok olduğu zamanlarda dahi gölgesini üzerimden eksik etmeyen bir adamın ektiği çiçekler var. ❤️