Niye kimse cevap vermiyor öksuruk postuna ya iki gün önce oğlum öksürüyor yatınca daha çok öksürüyor dedim ne yapabilirim dedim sadece öksürük yani genel durumu gayaet iyi eczaneden ilaç aldım öksürük surubu bisolnatur zaten alerji surubu kullanıyoruz hava veriyorum viks suruyorum hiç brisey fayda etmiyor yatınca daha çok arta. 3 gündür uyutmayan bir öksürük var gündüz değil ama akşam daha çok öksürmeye baskiyor ve bunun sebebini asla anlamıyorum ne yapicagimi sasiridm geniz akıntısı ve sanırım ama öksürük balgamlı değil kuru anlamadım gitti ne yapicam bilmiyorum