sibelkilic tama. İsal oluyor işte baya sıvı oluyor kokuluysa aşırı şekilde ve yaparken çok sancı çektiyse kesinlikle enfeksiyon vardır ateşi dusmuyorsa sürekli yukseliyorsa. Ne yaparsanız yapın. Fitilde verseniz. Etki etmez dedi doktorumuz penesilin. Grubundan iğne yazdı. Yatmayı kabul etmeyince ben. Şuan. Hala sıvı şekilde yapıyor. Aman. Dikat edin ve gerçekten güzel bı doktora gturun. Devlet hastaneleri emin olun güzel ilgilwnmiyor dün gittim. Bana grip baslangici dedi afern yazdı kan almadı bile dün gece 1 den beri ayaktayız. HC dusuremedk bugün takipli olduğumuz ozeldeki doktorumuza gittik. Sakın aferin kullanma bu çocuk grip değil dedi gerçekten sonuclari elime aldığımda. Enfeksiyon tavan yapmis rabbim COCUKLARİMİZİ KORUSUN İNSLLAH