tuce164_ Kızimi 2 yaşına kadar emzirdim daha önce böyle bi şey yasamadim şimdide oğlumu emziriyorum 2 gündür iğne batması gibi bir sızı var neden oluyo acaba yaşayan var mı elektrik çarpması gibi çok kötü
askbebegimmbenim tuce164_ ilk emzirirken bı sıkıntı olmiyor 5 10 dk sonra oluyor elektrik çarpması biraktiriyorum memeyi süt gelmeyince mi oluyor bende anlamadım