Merhaba. Bugün tahlil için kan verdik ve ancak pazartesine bakabiliriz dediler hastaneden. Ben e nabızdan tahlilleri ize baktım ve b12 düşük çıkmış. Nasıl bir yöntem izleriz acaba yaşayan var mı? Sürekli et ve tavuk ciğer falan yiyen bir insanım. Emziriyorum nasıl düşük çıktı anlamadım.