komşumun çocukları var oğlumdan büyük biri 3 biri 6 yaşında onlar oynayınca mutlu oluyor onları izliyor ama onların oyunlarına dahil olmuyor izlemek daha çok hoşuna gidiyor tek kalınca da kendi oyun oynamak için ağlar bana babasına normal bir durum mu sizlerinde bebekleri böyle mi