kytx bende de var. Önceden direk sesli ekran açılırdı reklam olarak. Bence bu hali gayet ideal, en azından sessiz ve sayfayı aşağı kaydırınca reklamdan kurtuluyorsun herhangi bir süre vermiyor. Uygulama bizlere ücretsiz olduğu için elbette başka yönden gelir elde etmesi gerek, Kullandığımız her uygulamada, girdiğimiz her sitede reklam var, bence bu şekil reklam normal.