elma111 doğduktan 4 gün sonra ilk işitme testinde oğlumda bir kulağından geçerken diğerinden geçemedi.1 hafta sonra tekrar çağırdılar ve bu süre zarfında banyo yaptırmayın dediler.Çoçuk dokturumuz böyle olabileceğini,yeni doğduğu için anne karnındaki amniyon sıvısından yada pislik tarzı şeylerin kulağında olabileceğini ve bunlarında işitme testini geçmesine engel olabileceğini,sorun yoktur diye söylemişti.Hatta bende evham yapıp korkmuştum.Ancak 2. Testte geçti.Merak etmeyin sizde de bir sorun yoktur.Teste kadar da banyo yaptırmayın,sadece silin bence.