liadrin Anne olmadan önce bunu anlamamıştım ama şimdi diyebiliyorum ki anne olmak için doğan insan kadar, anneliği sevemeyen insanda çok var. Mesela eskiden inşallah herkes anne olabilir derdim, şimdi inşallah bunu kaldırabilecek olanlar anne olsun diyorum. Gerçekten kolay değil, o sevgileri olmasa asla çekilmez yani 😅
Bende 2 sene olcak daha yeni yeni iyi ki anne olmuşum diyebiliyorum, öncesinde acaba olmasa nasıl olurdu diye aklımdan geçiyordu. Allah göstermesin yokluklarını ama bir post görmüştüm onlarca kadın ‘ bu hayatımı fragman olarak görsem asla çocuk yapmazdım’ yazmıştı.