semma007 merhaba bir sene olmuş ama melatonya diye aratınca bu foruma denk geldim ikinci çocuk için sütunuz varsa bu düşünce için mamaya donmeniz yazık olur çünkü düşüncen doğru değil demek için yazıyorum, benim bebeğim emmedi ve suan 2 yaşında çoğu zaman mamayla besledim ve her gece uyanan bir bebekti hala da uyanıyor acıktığı için değil yani uykuyu sevmeyen çocuk uyku problemi olan çocuk uyanıyor malesef :(