Arkadaşlar tuvalet eğitimi 2-3 hafta kadar oldu gece bazen çiş yapıyor fakat soyle bı sorun var ben bez bağlamıyorum gece ustu ıslanıyor yaptıgında yıkatmıyor gece de uyandırmıyorum cunku zaten cok zor uyuyor ve huysuz oturtmaya kalksam lazımlığa benmle ınatlasıp oturma dye ağlıyo teni cok hassas kızardı bacakları çişten ustunu değiştirip siliyorum mecbur cok zor oluyor yıkatmıyor da gece ağlıyor ne yapayım sizce bez bağlayayım mı uyuduktan sonra gunduz de bazen cok dalarsa veya parkta gelıpte eve goturemezsem kacırıyor