oioi haftada 1 2 kez parmak firca ile..hem dis etleri kasinmis oluyor hosuna gdiyor malum dis ckariyor hep oda rahatliyor.katı goda alan her bebek icn ister 12 aylik olsun ister 24 katı gida aliyorsa haftada bikac kezde olsa hatta yapilabliosa gunde 1 gerekli demisti doktor bana