kızlar öncelikle spiral taktırmak hiç zor bir şey değilmiş. biraz gergindim ama hiç korktuğum gibi değildi. smear testi vermek gibi bir şeydi diyebilirim. zaten kısa süren bir işlem. smear alacak gibi cihazla açtı, batikon döktü derken bir anlık bir ağrı ve batma hissi oldu, içimden aman kendimi sıkmayayım işleme basliyor dedim meğer o ara takmış bitmiş 😄 ilk haftalarda kanaman olabilir zamanla kesilecek dediler. bir de kart verdiler ilk ay kontrolü ve sonrasındaki yıllık kontroller için. ilk haftalarda ağır kaldirmamak gerekiyormuş, 48 saat ilişki yok tampon yok vs. spiral taktırmak isteyip korkanlar korkmasinlar, bakır da olsa hormonlu da olsa zor bir şey değilmiş. şimdi kafam aşırı rahat hem de çok fazla ara kanamam olurdu onlar da bitecek, bundan iyisi şamda kayısı 😄