pgoktasss kabızlık nasıl peki bebeğinizin kakası parça parça katı mı?
bugün çok zorlandı zeytinyağı sürdüm biraz sonra kakasını yaptı katı ve tüm şekilde biraz bekledik sonra tekrar sürdüm zeytinyağı, bu sefer yine yaptı ama çok katı gelmedi daha yumuşaktı kakası. Anne sütü çok yok o yüzden bu mamayı kullandım aptamil çok gaz yaptı inanılmaz ağlıyor ve kızarıyordu. Bu mamaya geçtim bugün 4. Günü dün ve bu sabah kakası böyleydi. Biraz daha gözlemleyeyim mi mamayı değiştirmek için yoksa değiştirsem mi ? Ne yapsam bilemedim oy oyy 😔