1 ay önce doğum yaptım sevgili dostlar. Emzirmek çok ciddi kalori yaktırıyor bildiğiniz üzere hatta günde 1 saat orta ayar antrenman yapmışsın gibi kalori yaktırıyormuş ama emzirdikten sonra çok fazla acıkıyorum bu süreci fazla kilolarımdan kurtularak nasıl değerlendirebilirim. Bilgisi olan varsa ya da deneyimi olan yazabilir mii🤦🏼♀️