İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 16 günlük 35+6 haftada doğdu prematüre bebek ve kabız oldu, mama ve anne sütü beslemesi ile ilerliyoruz. İki gündür kakasını yapamıyor zeytinyağı içirdim mamasına kattım henüz işe yaramadı, böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Ne yapmak lazım? Doktoru da zeytinyağı önerdi.