oglumunannesiyim_- ablamın görümcesinin kızı da böyleydi benim bebeğimle yaşıt, ben onu gördüm kolu niye böyle dedim? Aşıdan dedi normaldir dedi bende normal değil dedim acilen doktora götür dedim yok dedi hiç umursamadı ama belli yani ağrıyor çocuk da rahatsız neyse ablama söyledim ablam bebeği aldı zorla götürdü doktor enfeksiyon doktoruna yönlendirmişti sonra ne oldu bilmiyorum ama kızmıştı neden bu zamana kadar getirmedin diye