bsrsvr mombebiss02 kimseyi üzmek için açmadım bu başlığı bütün bebekler benim bebeğim gibi hissediyorum hepsi iyi olsunlar ❤️
gamzeci bsrsvr evet normal diyorlar 2 buçuk kilo doğmuştu 8.aydan beri kilo alip veriyor 3 def rahatsız geçirdi bu süreçte minyon bir kız zaten
zerda_arven bsrsvr bence gayet iyi benim kizim 3 kilo 10 grm doğdu 5 ay 13 günlük 6200 kilosu ama sağlıklı olduktan sonra kilosuna takılmayın bence
Mom_98 bsrsvr sen mükemmel bir annesin çocuğuna gözün gibi bakıyorsun. Kim ne derse desin umursamam insanlar hep konuşur onları susturmak imkansız o yüzden kulağını tıka😘