Kızlar bebeğim 1 aylık meme reddi yaşıyoruz. Kilo alımı az olduğundan Dr kararı ile mama takviye verdim ama biberonla :( göğüslerim günlerdir yara idi hala toparlanmış değil ama emmeyinxe olan süt üretimi de olmayacak diye korkuyorum sağarsam da yara tazelenmegecek mi nolur bu çıkmazdan kurtarıp akıl verin