Zhnce elazığda mı yaşıyorsunuz canım cookk cook büyük geçmiş olsun. Deprem anı çok kötü bizde en son depremde eşimle napıcağımızı şaşırdık. Ki ben deprem anında oturup eşimle buluşucam diye makyajıma devam ederdim. Ama şimdi anne olunca ilk evladını düşünüyorsun. İnşallah hepsii kurtulur, ölenlerin ailelerine sabır versin allahım..