Kızlar üç aylık bebeğim doğduğundan beri bariz şaşı. Bir yaşına kadar düzelir yazıyor nette ama bilemiyorum. Bir aylıkken bir kere rop muayenesi olmuştu ikinciye gelin dediler ama ikinciye götürmedim. Sizin bebeklerinizde de var mı bu normal bi durum mu?