blackvwhite üzeri ortulu olmuyorsa çorapsız yatırmam ben. suan ince muslinle örtüyorum çorap giydirmedim hiç yaz boyu, ama kışına ayaklı tulumlardan alacağım. Niye ayaksız aldınız ki tulum giyince ustunu örtmeyeceğimiz için ayaklı olmalı bence. Çorap lastikleri sıkar gece rahatsız eder kan dolaşımını engelliyor