Bugün sünnet oldu bebeğim akşam baya kaka yapmış hemen üstüne gelmiş tabi zaten normalde de öyle bulaşırdı hep üstüne etrafını pamuklu bezle sildik ama üstünde de vardı suyun altında yıkadık bir şey olur mu ya öyle durmasındansa yıkamak daha iyi diye düşündük karton bardağa rağmen bulaşmıştı başına gelen var mı 😔