Kızlar bebeğim göz teması var ,ismine seslenince bakıyor kelimeleri var ama canı isteyince konuşuyor .benim aklıma takılan kendi ekseni etrafında dönüyor aşırı rahatsız oldum bu davranıştan birde dili sürekli dışarda komşumun kızı doktora götür erkenden diyor bana gereksiz saçma geliyor ama sonradan pişman olmak istemiyorum