Bebeğim 2 aylık. 3 gündür gripti bugün toparladı çok şükür. Sadece anne sütü alıyor, son zamanlarda kakasını 2 3 günde bir yapıyor. Kilo alımı gayet güzel çok şükür. Bugün kakasinin 2 3 yerinde boyutu nokta kadar kan gördüm mukusla karışıktı gibiydi. Sorum şu süt alerjisi olsa ekstra huzursuzluk, kilo alamama , deride kabarti gibi ek belirtileri olmaz mıydı. Çok endişelendim acaba alerji mıdır yoksa hasta olduğu için burnuna serum sikiyordum burunda hafif bi kanama deformasyon oldu o yüzden mi kan göründü acaba ? Başına gelen var mı