Kızlar merhaba pazartesi günü sezeryan doğum yaptım ertesi gün eve çıktık hersey iyi gidiyor diye düşünürken bugün kontrol için hastaneye geldiğimizde bebeğin kan tahlilinde grip virüsü çıktı hastaneye yatırdılar çok ama çok üzgünüm daha çok küçük ve damar yolu açıldı serum alıyor. Var mı bu durumu yaşayan nasıl atlattiniz