Kızım 17 aylık genel olarak iştahsız bir bebek ama bu ara aşırı iştahsız. Bir şey yediremiyorum. Dişleri de çıkıyor. Sürekli emmek istiyor son günlerde.Nornalde 2 yaşta kesmeyi dusunuyordum ama kafam karıştı.Sizce sütten kessem mi? Faydası olur mu? Dış de çıkarıyor zor olur mu? Yardımcı olursanız sevinirim.