Kızımın ayaklarının altına sürsem bir şey olur mu acaba 2 haftaya yakındır hasta acil poliklinik sağlık ocağı hepsine götürdüm. En son antibiyotik öksürük şurubu ve alerji ilacı yazdı bugün onu kullanmaya başladık ama çok kötü öksürüyor ciğerleri çıkacak gibi balgamlı öksürüyor eşimde gececi korkuyorum gece öksürmekten boğulur diye neyse sarımsaklı yağı yapıp faydasını gören var mı