Selam hanimlar. Tirnak bakim isini nasil yapiyorsunuz acaba? Kizim 6 aylik. Onceden daha derin uyurdu rahatca keserdim tirnaklarini. Simdi derin uykuya zor geciyor. Uyuduktan sonra bekliyorum iyice dalsin diye ama ne zaman tirnak makasiyla bi cit kessem hemen rahatsiz olup uyaniyor. Diger turlusu zaten cok kotu hem kendine hem bize zarar veriyor haliyle. Ne yapmam lazim nasil kesmem lazim taktikleriniz neler lutfen lutfen yardim edinnn