Buse20
Kaç cc veriyorsunuz , katı dediğiniz cıvık olmayan (ama yetişkin gibi değil )yeşil renkli bir kaka mı?
Benimde bebeğim yeşil renkli kaka yapıyor cıvık değil ama biz 3 aylığız , hem anne sütü günde 1 defa mama veriyorum . Formül mama yiyen bebeklerde görülen bir durum içiniz rahat olsun . Ama kafanıza takılıyorsa doktora danışın derim .