Kızlar oda 24 derece gece 23 civarına geliyor giydirdiğim en incelerinden uzun kollu pijama bide zıbın buna rağmen cocuk emerken sırılsıklam oluyor ya kısa kollu yatırsam sanki sabaha karşı soğuk, normalde sade müslin tulum ve bez ile yatırıyordum ama o zamanlar sıcaklık 27 civarı oluyordu. Bana kalsa gayet uygun giydiriyordum ama cocuj neden terlıyor anlamıyorum :/ nem 50%