Bebeğim 1 yaşında ve artık beni çok yoruyor nefes aldırmıyor bana kucağımdan inmiyor benden başkasına gitmiyor babasına bile sürekli ağlamalar gündüz uykuları çok kısa gece sürekli kalkıyor çok çok hareketli saniye durmuyor yerinde normal mi bu davranışları