Deletedmom_220 8 aydır sagıp verıyorum ve sürekli sag gogsum mastıt oluyor dıye 1 ay once dayanamayıp kestim normalde gunde 4 5 kere sagım yaparken sag gogsu 2 kere sagım yaptım 1 hafta kadar baktım tekrar mastıt oluyor komple kestim 2 hafta acı cektım şimdi minnacık kaldı ama hala süt geliyor suan sol gogsumu sagıp verıyorum orası olmuyordu mastıt 2 gun once oda oldu artık napcam bende bilmez oldum mama verdım mama sonrası kusma basladı 1 yasına kadar yetsin tek meme de suan baska bısey istemiyorum ama sütünü fazla ise keserken mastıt maalesef oluyorsunuz benım cok oldugu ıcın cok zor oldu kesmek tek gogsu sagım yaparken oburunden hala süt akıyor