Slm kızlar 10 temmuzda doğum yaptım bebegim 3 kere işitme testinde kaldı sag hep gecti sol kalmıştı. Doktor cep telefonu numaramizı aldı sizi ararız diye hala aramadı ne yapacam bilmiyorum ben mi götüreyim onlar mı çağırır kocaeli şehir hastanesinde hala arayan yok. Bebegim ama bana ve seslere tepki veriyor. Randevu almak istiyorum ama korkuyorum ya bi kulaktan tekrar kalırsa diye ne olur içimi aydınlatın korkuyorum götürmeye