3 yaş 2 aylık bi oğlum var 93 cm boyu dışarı çıktığımızda kendinden küçükler bile nerdeyse geçmiş oluyor artık kendisi de üzülüyor küçüksün dediklerinde herkes neden küçük boyu diye soruyor ben 165 eşim 180 boyunda aslında biz de çok kısa değiliz ama nedense oğlum gıdım gıdım uzuyor cimnastiğe götürüyorum 1.5 aydır doktor tavsiye etti demiri düşüktü demir ilacı d vitamini veriyorum iğde tozu argivit de kullandım ama düzenli değil bunun dışında ne yapabilirim bir de oğlu böyle olup sonradan yaşıtlarını yakalayan var mı