Bende de aynı durum vardı. Doktor biraz dik emzir bebeği dedi. Yani bebek dik dursun dedi. Onu yapamadım, yatarak emzirmeye başladım. O biraz daha normalleştirdi. Sağımı bıraktım, sağmak ekstra tazyik yapıyor. Zorda kalmadıkça sağım yapmıyorum. Bir de okuduğum doktorlar, 3 kere bir memeyi 3 kere diğer memeyi emzir demişler. Yani sıra ile değil ilk 3 emzirmede aynı meme, diğer 3 emzirmede aynı meme demiş. Eğer kilo alımında sıkıntı yoksa bu yolu deneyin vs yazmış. Bizde yoktu, onu da denedim bir gün. O da tazyik durumunu azaltmıştı. Bir sorun isterseniz doktorunuza. O öneride bulunur