aslan_zeyd hemşireler bize bebeğin durumuna göre bak demişti. 30la başlattılar, doymuyorsa ağlayıp huzursuz olur zaten ona göre arttırırsın zamanla dediler. 16 günlük olduk, her öğünde aynı içmiyor. İlk hafta beni emdiği halde 30 veriyorduk ki mememden de o kadar çıkıyordu sağdığımda. Emme üzeri veriyorduk 30′u. Ben bazı postlarda daha yüksek mller gördüm i. Görünce bebeğim aç mı acaba dedim. Ama bebekler belli standartlarda doğsa da her şeyleri aynı olmuyor. Bebeğinizin durumuna göre kararı siz vermelisiniz