DilaraDeniz6545 Kırklareline yeni taşındık oğlumun 3. Dozunu yaptırmam gerekiyor ama arayıp sorduğum bi hastane yapmadıklarını söyledi. Siz nerde yaptırdınız doktor hastane önerisi?
defnevedoruk DilaraDeniz6545 bende merkezde oturuyorum rotayı kendim verdim. siz nereyi aradınız doğuşu mu? benim kızımın doktoru kürşat bey pazartesi menenjiti konusacağım yapmadıklarını bilmiyordum
DilaraDeniz6545 defnevedoruk doğuş hastanesi yapmadıklarını söyledi lüleburgaza gittik Bir nefes hastanesinde yaptırdık. bizim henüz bi doktorumuz yok siz kürşat beyden memnun musunuz
defnevedoruk DilaraDeniz6545 evet memnunum doğduğundan beri ona götürüyorum. hastası olmadığınız için yapmamış olabilir mi çünkü pazartesi günü menenjit aşısını planladı kendinin de yapabilceğini söyledi