Bennureyla Test negatif zaten hamile olsam anlardım şu zamana kadar. 6 aylık bebeğim var süt kesti diye düşünüyorum. Utanarak soruyorum bu şekilde içeri gelse hamile kalınır mı?
jelibonnnn Bennureyla Evet kalınır. Çoğu insan süt koruduğunu zannedip, korunmayarak hamile kalıyor zaten
onefinemom Bennureyla Sütün koruyucu olduğu doğru ama korumayı ne zaman bırakacağını bilemeyeceğiniz için korunmak lazım her halükarda o yüzden emzirirken hamile kalınmaz diye bir şey yok malesef🥲