zeyzey255 ama diyorum ya yasak.yani digeri riske alip yapiyorsa kurala uyup yapmayama gaddar demek dogru mu.evet anliyrm zamaninda benim de kizim anasifina gtti resim vs atiyordu ogretmeni.mutlu oluyrdum tabiki.ama sonradan oyle seyler degisti ki.sinif annesi yasaklandi.foto konusu watsap gruplari yasaklandi.hala yapanlar kullananlar var ama diyorum ya kimisi bu konuda hassas riske atmek istemeyebilir.mesela suan ogrenciye ödev vermek yasak…bunu biliyor muydunuz.ama veriliyor odevsiz olmaz cunku ,ortaya ciksa biri sikayet etse ceza bile alabilir ogretmen ,buna ragmen bazi seyler yapiliyor ogrencilerin iyiligi icin,ogretmenlere haksizlik etmeyelim lutfen…