AdasuAnnesi benimki 3,5 aylık veriyorum uyku yapmıyor fakat daha küçükken nurse harveys kullanmıştım o yapmıştı gaz çıkıyo diye daha rahat uyuyorlar o günlerde zaten uyuyup emmekten başka bir aktivitesi olmuyor uyanık olması da gazından sancısından oluyor doktorun aksini söylemiyorsa sıkıntı yapmana gerek yok