Kızlar merhaba. Bebeğim bir yaşında ve sadece iki aydır ek gıda alıyor daha öncesinde reddetmişti. Ama bu aralar yeniden yememeye başladı. Ne zaman yemek verecek olsam memeye geliyor. Doktor memeden kes dedi ancak öyle iştahı açılır dedi ama ben de keseliyorum, kıyamıyorum. Kafam o kadar karışık ki… Ne yapsam bilmiyorum. Kızım hiç büyümüyor hiç kilo almıyor. Altı aylık bebekler bile ondan büyük duruyor. Siz ne önerirsiniz. Çok çaresiz hissediyorum ya çok kötüyüm.