Abim ne zaman gelse oğlum öyle bir ağlıyor ki uzun uzun baktı bugün ama pür dikkat ağladı yaklaşınca gözünü ayırmıyor yoldan geçen biri sevse alsa kucağına ağlamaz güzel bakış atar falan ama anlamadım abimin psikolojik sorunları var bana görünüyorlar diyor beni çağırıyorlar falan diyordu ama ciddiye almıyordum hatta geçen bana gece ses duydum gittim 2 çift göz gördüm dedi koridorda hani ben etkilenmiyorum da korkmam da ama oğlum acaba hissediyor mu gerçekten abime musallat mı oldular